wtorek, 18 listopada 2014

Noś w chuście, przytulaj, zaraź się bliskością ! :)

Kochani!

Jak być może zauważyliście jestem ogromną fanką noszenia dzieci w chustach. Na sam widok rodzica z zamotanym bąblem oczy mi się szklą a serce rośnie i nie ukrywam, że chciałabym aby taki widok był w naszym kraju coraz częstszy.

Noszenie w chuście to zalety nie tylko dla dziecka ale też dla noszącego. Chciałabym zarazić Was miłością do tego typu bliskości i opieki nad Waszymi maluszkami. Zależało mi na tym, aby móc szerzyć moją pasję i uczyć innych w sposób profesjonalny dlatego też specjalnie w tym celu ukończyłam specjalny kurs na Doradce Noszenia Dzieci ClauWi.

Na dniach pojawi się moja nowa strona internetowa specjalnie poświęcona noszeniu w chustach. Prowadzę spotkania z rodzicami którzy o prawidłowym noszeniu dzieci chcą nauczyć się więcej bądź też chcą upewnić się, że prawidłowo noszą swoją pociechę.

Zamierzam także prowadzić zajęcia i warsztaty grupowe, jeśli więc jesteście zainteresowani kontaktujcie się ze mną bądź też czekajcie na informacje na nowej stronie www.

Pracuje w Otwocku, Warszawie i okolicach oraz okazjonalnie w okolicach Ostrowca Świętokrzyskiego.


4 komentarze:

  1. Brawo Ola, nic nie wiedziałam, gratulacje!!! Świetny pomysł, jesteś żywą reklamą chustowania i cudownie że postanowiłaś pójść o krok dalej i zarażać swą miłością do chustowania innych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Troszkę byłam ostatnio poza światem i dlatego nawet o tym nie pisałam ;) Całe moje myśli i działania były skupione na tym właśnie pierwszym kroku i z niecierpliwością czekam na kolejne. Praca z rodzicami i ich dziećmi jest źródłem satysfakcji i wzruszeń i motywuje do dalszego działania, poszerzania horyzontów. Chciałabym zarażać ich miłością do tego typu bliskości.

      Usuń
  2. Gratuluję Olu! Cudownie ze dzieki Tobie inni rodzice beda mogli poznac i zakochac sie w chustonoszeniu - a ileż to ulatwia w życiu z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieje, że nas - rodziców noszacych będzie coraz wiecej! :D

      Usuń