czwartek, 15 maja 2014

O miłości, tej najpiękniejszej.

Minęły 3 lata.
Trzy piękne lata od kiedy padły słowa przysięgi. Trzy lata pełne przygód. I mimo, że to dopiero początek naszej wspólnej drogi to już przesycone były niesamowicie dużą ilością wydarzeń, które mogłabym nazwać "najważniejszym dniem w życiu". Do tego wspólne przygody, podróże, decyzje. Wspólna codzienność.


Może to proste i banalne, ale pięknie jest móc dzielić z kimś życie. Z kimś, kogo się kocha, do kogo ma się zaufanie. Z kimś, z kim każda chwila jest lepsza, niż ta samotna.
Zastanawiałam się nie raz czy istnieje związek idealny, czy jest on możliwy? I jeśli tak, to jaki powinien być?
Idealnych ludzi nie ma, czy mogą być więc idealne związki, idealne relacje? Chyba nie. Może być jednak coś znacznie ciekawszego od ideału. To rozumienie się bez słów, spontaniczne uśmiechy, wsparcie i zaufanie. To pewność, że chcemy wzajemnie dla siebie jak najlepiej. To decyzje, które są zawsze wspólne, choć nie raz poprzedzone długą dyskusją. To dni, które nie zawsze są w 100%  dobre ale zawsze kończą się w zgodzie.
Randki, wspólne wyjścia, prezenty i kwiaty są piękne i to dbanie o siebie i swoją relacje jest ważne dla związku, ale najpiękniejsze jest to, że kocha się i dba tak samo na co dzień. Nie trzeba do tego wielkich słów ani prezentów. Ta miłość codzienna jest najpiękniejsza i najważniejsza. Daje siłę do działania, daje wsparcie i daje wiarę w to, że będzie dobrze i w to, że warto iść dalej razem.

Każdy ma jakiś przepis na udany związek.
Ja cieszę się, że mogę być z kimś kto jest dla mnie przede wszystkim najlepszym przyjacielem. W tej przyjaźni moim zdaniem jest sekret zrozumienia. To ona jest solidnym fundamentem. Czymś, co gwarantuje wyrozumiałość, cierpliwość (oj a tego przy mnie potrzeba). W zeszłym miesiącu usłyszałam nawet, że mój mąż jest "człowiekiem roku" skoro tak cierpliwie mnie znosi. Dużo w tym prawdy :) Do tego możemy być po prostu sobą. I tak właśnie wygląda szczęście!
Czekam z niecierpliwością na kolejne lata i to, co nam przyniosą. Wiem, że będzie dobrze!


1 komentarz: